شیعیان

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • شیعیان

    وبلاگ نرم افزار ها و طراحی های رایگان و مطالب خواندنی شیعی

    آخرین نظرات
    نویسندگان
    ۰۴
    دی ۹۲

    تصویر زیبای رهبری دوربری شده با فرمت PNG با کیفیت بسیار بالا

    دریافت
    حجم: 7.34 مگابایت
    توضیحات: تصویر خام رهبری با کیفیت فوق العاده بالا

    نظرات  (۵)

    من معاون فن آوری یک مدرسه در مشهد هستم تازه وبلاگتون را پیدا کردم بسیار عالی بود خصوصا اینکه بدون هیچ چشمداشتی اینقدر زحمت می کشید کیفیت کارهایتان بسیار عالی و بالاست در پناه امام مهربان عاقبت بخیر شوید
    پاسخ:
    نظر لطف شماست .. مدتی دسترسی بنده به اینترنت محدود شده... از همه ی بازدید کنندگان و مراجعین عزیز , عذرخواهی می کنم. ان شاء الله بزودی مشکل رفع بشه و در خدمت دوستان باشم.
    ممنون وبسیار متشکرم بابت زحماتتون فوق العاده بودن
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم
    سری های بعدی رو هم قرار می دم ان شاءالله
    سلام آقای تاجیک. ممنون از طرحی که زحمتش رو کشیدید. بسیار زیبا و خلاقانه بود. انشالله سفارش های بعدی.
    ۰۵ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۹ خادم الشهدا
    سلام
    خدا قوت
    تبریک میگم
    خیلی عالی بود
    پاسخ:
    سلام،
    متشکرم از لطف شما
    اگر دیگر دوستان هم مثل جنابعالی نظر سازنده داشته باشند بسیار باعث دلگرمی خواهد بود.
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی